Notizie - 8 ghjorni countdown!S-conning vi invita à Shanghai CPhI & P-MEC China!
355533434

8 ghjorni countdown!S-conning vi invita à Shanghai CPhI & P-MEC China!

P-MEC China, una mostra internaziunale chì culliga i marchi di punta internaziunale è l'imprese famose lucali, si terrà in Shanghai New International Expo Center da u 16 à u 18 di dicembre di u 2020. Quì, vi vede i novi prudutti prisenti da i pruduttori principali di l'equipaggiu di produzzione è equipaggiu di imballaggio, truvate e suluzioni per l'imballaggio back-end.

news3 pic1

S-Conning Technology Group Ltd

Nr. di cabina: N1 E68

Periudu: 16 - 18 2020

news3 pic2

Modelli attuali: Sistema di assemblaggio è etichettatura intelligente S400 ad alta velocità per siringhe pre-riempite, eliminazione di nidi, ispezione di lampade è piattaforma tampone.

Oghje, u mondu soffre cù u COVID-19, cù l'urgente necessità di a vacuna COVID-19, S-conning hà aghjurnatu a tecnica di l'etichettatura di siringhe prepiene, hà rinfurzatu a stabilità di e prestazioni, hà garantitu a produzzione di macchinari farmaceutici d'alta qualità, agendu u rolu impurtante in a produzzione di massa di vaccinu COVID-19 in l'era speciale.

news3 pic3

Modelli attuali: Etichettatrice rotativa verticale per bottiglie rotonde S308 (cartucce)

Ogni pruduttu è ogni disignu di S-conning cuntene i nostri rispetti per a Scienza Medica, è ancu l'obsessione per a tecnulugia, u nostru cuntrollu strettu cù a qualità di e macchine è a nostra prumessa cù a sicurità di l'utilizatori.In questa mostra, S-conning presenta a diversità di produttu per intensificà u nostru valore, è hè ancu a primavera inesgotable per a presenza internaziunale.

news3 pic4

S-conning Technology Group Ltd, hè unu di i più prufessiunali fabbricanti di machini, stabilitu in u 2010, specialmente impegnatu in l'automatizazione industriale è l'intelligenza persunalizate High-end.

A sede di a Cumpagnia si trova in Guangzhou Science City.A fabbrica copre una superficie di 5200 metri quadrati, cù un ambiente d'uffiziu cunfortu è spazii attelli di produzzione.Attraversu a certificazione di u sistema di qualità ISO9001 è a certificazione CE, simu integrati cù: pruduzzione, ricerca è sviluppu, vendita è serviziu post-vendita, furnimu una gamma completa di soluzioni intelligenti di etichettatura / imballaggio è servizii persunalizati per l'industria farmaceutica, chimica di ogni ghjornu, alimentariu, industrie chimiche, elettroniche è di tabacco.

news3 pic5

S-conning tech più di 10 anni di prugressu, Focusing nantu à a prestazione di a qualità di l'equipaggiu, seguitendu UEO (ottimisazione di l'esperienza d'utilizatore), è migliurà constantemente u disignu è a perfezione di i prudutti;innuvazione sempre durabile, standardizazione internaziunale, S-conning hà ottenutu parechji brevetti di cuncepimentu è invenzione, l'avanzata macchina di assemblaggio è etichettatura di siringhe pre-riempite è macchina di imballaggio intelligente.furnisce i migliori prudutti è u prufondu serviziu dopu-vendita à i nostri utilizatori finali hè a eterna ricerca di S-conning per risponde sempre à l'aspettattivi è i bisogni di l'industria.


Tempu di Postu: 07-Jan-2021