News - Cumu mantene a macchina di etichettatura autoadesiva
355533434

Etichettatrici autoadesive sò largamente usate in diverse industrii.

Parechji pruduttori sceglienu macchine di etichettatura autoadesive completamente automatiche per etichettare i so prudutti.Tuttavia, assai partenarii ùn sò micca familiarizati cù l'equipaggiu è anu amparatu à uperà a macchina di etichettatura, ma ignoranu u mantenimentu di rutina di a macchina di etichettatura autoadesiva.

Cunsiglii per u mantenimentu di ogni ghjornu di l'etichettatrice autoadesiva, in modu chì l'etichettatrice pò fà megliu è allargà a vita di serviziu di a macchina.

Prima di tuttu, u mantenimentu di l'etichettatrice deve fà un bonu travagliu di pulizia.L'etichettatrice hè faciule per inalà a polvera durante l'operazione, per quessa, assicuratevi di pulisce regularmente a polvera nantu à l'etichettatrice.

Cari amichi, quandu l'etichettatrice hè temporaneamente inattiva, avete bisognu di staccare l'alimentazione è copre cù un pannu di polvera per impedisce a polvera di cascà nantu à l'etichettatrice.Inoltre, a parte di a cintura alta temperatura di l'etichettatrice deve esse ancu decontaminata regularmente,

Per assicurà megliu u funziunamentu efficiente di l'etichettatrice

20220331111632

Tempu di post: 31-mar-2022