Notizie - Qualchi cunsiglii per a scelta di l'etichettatrice per bottiglie rotonde S-CONNING
355533434

Alcuni consigli per scegliere l'etichettatrice per bottiglie rotonde S-CONNING

Prima di tuttu, a vitezza di l'etichettatrice deve esse cunsiderata: S-CONNING deve selezziunà l'etichettatrice secondu e esigenze di u cliente è a linea di produzzione precedente.

Solu dopu una considerazione cumpleta pò esse cumminata, è hè veramente megliu, ragiunate è unificatu per risolve i bisogni di u cliente.

 

Siconda, a scelta di l'etichette: u prucessu di etichettatura appartene à u prucessu di imballaggio di u produttu, a qualità di l'etichetta hè direttamente ligata à l'apparenza è a cummercializazione di u produttu, l'etichetta hè alta precisione, l'effettu di stampa hè bonu, l'etichetta. hè liscia è senza arrughe, è senza blistering hè u simbulu di u pruduttu.Praticamente riducerà a qualità di u produttu.

 

In cunsiderà a stabilità di l'etichettatrice: una bona etichettatrice pò assicurà solu u funziunamentu normale di a macchina sottu una carica alta per un bellu pezzu solu se a struttura meccanica hè ragiunamente cuncepita, i vari arrangiamenti di circuitu sò regularmente, a struttura di e parti hè stabile, è a qualità hè alta.

SLA-310A

U funziunamentu stabile à longu andà di l'etichettatrice S-CONNING pò riduce u costu di mantenimentu di l'utilizatore, risponde à e esigenze di produzzione ragiunate di l'utilizatore, è porta l'assicuranza di qualità è u saltu di produzzione per u cliente.


Postu tempu: Apr-08-2022