News - U vostru fornitore di soluzioni di etichettatura intelligente chiavi in ​​mano S-conning Tech.avà offre u serviziu persunalizatu high-end!
355533434

U vostru fornitore di soluzioni di etichettatura intelligente chiavi in ​​mano S-conning Tech.avà offre u serviziu persunalizatu high-end!

S-conning Tech group LTD hè un fabricatore di macchinari di punta, dapoi u 2009. Offre una selezzione attenta di: Etichettatrice è imballatrice per siringhe usa e getta, Etichettatrice ad alta velocità è alta precisione per fabbriche farmaceutiche, industrie alimentari e bevande, industrie cosmetiche e chimiche quotidiane. .

news1 pic1

Semu fieri di a precisione è a qualità di a nostra macchina.E nostre capacità di cuncepimentu industriale ineguagliate furniscenu un serviziu "customizatu high-end", cuncepitu è ​​fabbricatu à i vostri bisogni è specificazioni artighjanali precisi.

A cuntrariu di l'altre cumpagnia di cummerciale, S-conning ùn hè micca solu esternalizà cumpunenti da altri fornitori per assemble.In più di e materie prime chì travagliammu, quasi ogni cumpunente per a nostra macchina hè adattatu è debugging precisamente à a basa di ricerca, sviluppu è produzzione di a cumpagnia.

news1 pic2
news1 pic3

Ascoltemu, discutemu, cunsigliemu.A nostra squadra di tecnichi furmati furnisce risposte à tutte e vostre dumande tecniche nantu à e nostre macchine, cumprese l'installazione, a debugging, l'installazione, u mantenimentu, etc. Sò sempre in manu à a fase iniziale di pianificazione per cunsiglià è cuncepisce una suluzione chì maximizeghja u vostru spaziu dispunibule.

Reclutamu, sviluppemu è motivemu impiegati qualificati è talentu.I nostri squadre piglianu corsi di educazione quincenale, chì copre temi cum'è l'usu efficace di a tecnulugia è l'arnesi, a sicurità di u travagliu, l'etica, a lege è i rigulamenti - assicurendu ch'elli sò ben furmati per i nostri prucessi, è prufittà di parechje opportunità per cuntribuisce è prufittà. , a nostra crescita.U migliuramentu cuntinuu hè una parte centrale di a nostra cultura - investimu in u nostru populu attraversu u sustegnu di avanzamentu di carriera.Questu hè solu un altru modu in quale avemu stabilitu a nostra attività.

news1 pic5
news1 pic4

Dicenni di sperienza è sapè fà genuine, in-house "customized high-end" ci facenu a squadra adatta per a vostra carriera.


Tempu di Postu: 07-Jan-2021