Notizie - Cumpetizione di Operazione di Macchina Etichettatrice Shell-Conning è Sessione di Presentazione di Prudutti Da u Dipartimentu di l'Affari.
355533434

S-Conning Labelling Machine Operation Competition & Session di presentazione di u produttu da u dipartimentu cummerciale.

30 aprile 2021

Per assicurà u sviluppu efficau di sta cumpetizione di u funziunamentu di a macchina, a cumpagnia hà formulatu piani d'attività detallati, regule di cumpetizione è discipline di cumpetizione.In questa cumpetizione, u dipartimentu di l'amministrazione è u dipartimentu di l'affari anu sceltu una persona per participà à a cumpetizione.A stampa sottu mostra i cuncurrenti chì praticanu currettamente è debugging a macchina in l'attellu prima di a cumpetizione.

 

In u situ di a cumpetizione, i ghjucatori anu una attitudine seria è rispettanu strettamente e regule è e discipline di a cumpetizione.

I ghjudici seguitanu strettamente u prucessu standard di a cumpetizione è puntuanu cumpletamente u rendiment di i cuncurrenti.

U sgiò Zhang hà datu guida tecnica è riassuntu di a cumpetizione, è dimustrà personalmente u video di debugging di a macchina, chì i participanti è l'impiegati anu una capiscitura più chjaru di u documentariu, u prucessu di debugging è i dettagli.

A sessione di presentazione di u produttu
Prima, Kong Jing da u Dipartimentu di Marketing vi darà una introduzione à a mostra è una breve introduzione à e macchine di mostra cum'è l'apertura.

Allora ogni cullega in u dipartimentu di l'affari hà turnatu per dà un discorsu cumpletu nantu à i mudelli chì anu sceltu per capisce megliu e caratteristiche è e direzzione di vendita di i mudelli.

xw adas

Infine, i quattru rivisori riassuntu u discorsu di a sessione di spartera è facenu suggerimenti, per chì i culleghi ponu capisce a so familiarità cù u pruduttu, per correggerà megliu e carenze.

A cumpagnia hà u scopu di un avvenimentu di cumpetizione è una sessione di spartera di u produttu cum'è u centru, per furmà è furmà un gruppu di capi di travagliu qualificati di alta qualità, è migliurà constantemente l'entusiasmu è l'iniziativa di l'impiegati per inizià una impresa.Creare vigorosamente una forte atmosfera di paraguni è imparà à ritruvà, è hà iniziatu una crescita di cumpetenze d'apprendimentu, cumpetenze di furmazione, è una forte qualità in a cumpagnia, in modu di scuntrà a nova altezza di l'affari di a cumpagnia cù una qualità prufessiunale megliu.


Tempu di post: May-06-2021