News - A struttura di basa è a funzione di a macchina di etichettatura di bottiglia rotonda a stella
355533434
macchina 1

L'etichettatrice di bottiglia rotonda a ruota stella S-CONNING S322 hè adatta per l'alimentariu, a medicina, i cosmetichi è l'altri prudutti di l'etichettatura in bottiglia rotonda di l'industria ligera.U cinturione trasportatore, a buttiglia tonda è a rota stella sò regulazione di velocità senza step.
Sta macchina pò esse usata micca solu in l'etichettatura di una sola macchina, ma ancu cù altre produzzione di linea di macchina di imballaggio.

(1) U sistema di etichettatura adopta una testa di etichettatura guidata da servomotore per assicurà a precisione di l'etichettatura.E parti di l'alimentatore di l'etichetta sò resistenti à a corrosione, è u rullu di trazione hè cupartu cù un revestimentu esterno di sabbia d'acciaio d'oru per assicurà chì u muvimentu rotativu diventa un trasferimentu cuntinuu di scorrimentu gratuitu à a carta di basa di a cintura di l'etichetta.
(2) Utilizendu u metudu di etichettatura verticale, l'alimentazione di u dispositivu di a catena di piastra, per assicurà a stabilità di u materiale.
(3) l'usu di trasmissioni lineari cuntinuu, consegna intermittenti di l'etichetta di a struttura principale aranciu.Quandu l'etichettatura, l'etichettatura a spazzola, u meccanismo di etichettatura in bottiglia rotonda, in modu chì l'etichetta appiccica ferma è liscia.
(4) A sensibilità di l'ochji elettrici di l'etichetta pò esse aghjustata, chì pò identificà è paragunà a carta di basa di l'etichetta cù una trasmittanza di luce differente è aghjustà a sensibilità, è pò fà u megliu aghjustamentu per etichette di lunghezza diversa per assicurà l'etichettatura normale è liscia.
(5) Ochju elettricu di l'ughjettu cù funzione di eliminazione di u rumore doppiu, micca da luce esterna o interferenza di u sonu ultrasonicu, rilevazione precisa, pò assicurà l'etichettatura precisa senza errore.
(6) Tutti i meccanismi, cumpresi i fasteners, sò principalmente fatti di materiale in acciaio inox è aluminiu, mai ruggine, senza contaminazione, per assicurà i requisiti ambientali GMP.
(7) Tutti i cumpunenti di cuntrollu di u sistema anu una certificazione standardizata internaziunale, è anu passatu strette teste di valutazione in fabbrica per assicurà l'affidabilità di ogni funzione.
(8) U statu di travagliu è a culpa di a macchina anu una funzione d'avvertimentu.Quandu u sistema corre, si ferma è hà un difettu, u sistema registrà l'occurrence è a fine di l'avvenimentu (elevazione di difetti), in modu chì l'operazione è u mantenimentu hè più còmuda.
(9) Interfaccia riservata PLC, in u statu in linea pò accettà u signale di cuntrollu di l'urdinatore superiore.
(10) Impostazioni di fabbrica di u software operatore.In ogni casu, i paràmetri di u software operatore di a macchina ponu esse ripristinati à i paràmetri di fabbrica.I paràmetri di fabbrica di u software operatore ùn ponu micca cambiatu.
(11) Complete infurmazione d'aiutu.L'utilizatori ponu appughjà Help in ogni operazione per ottene una descrizzione dettagliata di l'aiutu.


Tempu di post: Jul-25-2022